Logo regionálního portálu rosicko.cz

Regionální zpravodajství

Rosice

KIC Rosice obstálo v Mystery shoppingu

Rosická Rosa, 1/2013, red.
neděle 3.2.2013

Ilustrační foto
Autor: stock.xchng

Certifi kovaná turistická informační centra v České republice navštívily během letní sezóny desítky mystery shopperů. Prověřovali v nich úroveň služeb z pohledu návštěvníka. I přes určité procento zjištěných nedostatků ukázal výsledek šetření vysokou úroveň služeb poskytovaných v tomto segmentu.

Přesně 601 utajovaných kontrolních návštěv mají za sebou turistická informační centra po celé České republice. Rozsáhlé šetření zorganizovaly agentura CzechTourism společně s Asociací turistických informačních center České republiky (A.T.I.C. ČR).

Cílem bylo kromě monitoringu úrovně poskytovaných služeb popsání nejčastějších chyb v činnosti turistických informačních center a poskytnutí zpětné vazby jednotlivým subjektům. Průměrný výsledek indexu kvality 88 % za Českou republiku dokazuje vysoký standard v tomto segmentu služeb, což podtrhuje také zjištění, že více než tři pětiny návštěv skončily vynikajícím výsledkem, tedy s úspěšností nad 90 %. Pouze u 3 % návštěv byly zaznamenány závažné nedostatky a celkový index nižší než 50 %.

A jak si vedli pracovníci Kulturního informačního centra v Rosicích? Hodnocení TIC je 100 %, vysoce nadprůměrné.Připomeňme si, že při Mystery shoppingu byla hodnocena celá řada kritérií, od toho, jak je TIC snadné najít, jak je upravené, vybavené materiály, nakolik láká ke vstupu a další. Podobně u pracovníka hodnotíme jeho zájem o klienty, čas, který jim věnuje, aktivitu v komunikaci, přesvědčivost návrhů a to, nakolik působí dojmem odborníka, znalce na region. Hodnotí se i zdvořilost při příchodu a odchodu, oční kontakt a další poměrně náročná kritéria.

Lukáš Volánek

ředitel KIC

 

Mystery shopping

Mystery shopping je kvalitativní výzkum trhu, která měří maloobchodní kvalitu služeb nebo kdy se získávají informace o produktech a službách vlastní či konkurenční firmy. Mystery shopper je výzkumník, fiktivní nakupující, který vystupuje jako normální zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, kladení otázek, registrace stížností nebo hraní určité role. Získává zpětnou vazbu o svých zkušenostech.

TOP
B.C.S. s.r.o. nabízí práci na pozici kuchařka v obci Rosice

kuchařka

B.C.S. s.r.o. Rosice nabízí volné pracovní místo na plný úvazek, na zkrácený úvazek (HPP, DPP). ➤ Do našeho týmu přijmeme kuchařku na plný i částečný úvazek pro přípravu a výdej teplých jídel. Jedná se o ranní směny.…

Byl článek zajímavý?

Udělte článku hvězdičky, abychom věděli, co rádi čtete. Čím více hvězdiček, tím lépe.

Reklama